Svar på tal

 
Svar: Hej Elin! Jo jag och Robin är fortfarande tillsammans! Jag har inprincip bott hos honom det senaste halvåret (förutom de dagar då jag jobbar i övik) så vi är väldigt ofta med varann, Just de här senaste dagarna har vi varit ifrån varann, ibland kan det vara skönt att få ha egen tid när man jämt är med varann annars.
 
Vi har funderat länge på om vi skulle vilja flytta ihop och anledningen till att vi fortfarande inte bestämt något är för att  1. Jag har mitt jobb i Övik  2. Jag ska förhoppningsvis börja plugga nästa höst och har ingen aning om ifall jag kommer in i Umeå (det är jätte många som söker sjuksköterska där) så skulle vara lite onödigt att flytta dit om jag ändå ska flytta någon annanstans sedan :)
 
Hoppas du fick svar på dina funderingr nu, hehe ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0