En ordentlig morgon för en gångs skull

Tjo på er!
 
Idag tänkte jag skryta om hur duktig jag var i morse. Klev upp en rimlig tid, även fast jag var ledig (kl.08:15 för att vara exakt) och åt för första gången på säkert ett år en ordentlig frukost. Har väl slängt i mig en macka och ett glas juice nån gång i all hast men det var faktiskt väldigt sällan jag äter frukost i huvudtaget...Tänkte försöka ändra på det :)
 
Har/hade det faktiskt ganska mysigt i soffan i morse, frukost, tända ljus och en romantisk film! Hehe.. 
 

 
Eftermiddagen skall spenderas på stan med Sara!!! Om jag har tur hinner jag kanske träffa Amänka ikväll också, skulle inte vara helt fel att träffa 2 bästisar på en dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0