Natt-bloggning

Är för rastlös för att gå och lägga mig. Jobbade kväll idag så slutade runt 9 så är väl fortfarande lite uppe i varv antar jag.. :)

Jaja.. Idag var det iaf kanelbullens dag! Fast jag fick inga kanelbullar.. :( Lika bra kanske eftersom jag försöker dra ned på socker och slisk (går inte så bra för mig dock). Jag är en sån typisk jojo-bantare. Går först ner kanske 3-5 kg så att jag sen kan äta chips, godis och dricka massa cola tills jag gått upp kilona igen, väldigt dålig vana.. Dumma mig.

Är ledig nu fram tills på Måndag. Imorgon ska jag försöka städa lägenheten, sola och ska fika med Sara och kanske träffa Amanda! :) Känns som det blir en mysig och trevlig Fredag :)

Nä nu ska jag ge mig och lägga mig och se på tv eller nått, Puss! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0