Trött

Har varit så sjukt trött idag, har inte orkat göra nånting.

Drygt nog så var universum emot mig tydligen och såg till att allt jävelskap ska hända mig idag, tex. så vaknade jag med dunkade huvudvärk, när jag skulle öppna kylen för att leta fram frukost så upptäckte jag att det "lilla" felet på kylen plötsligt blivit ett STORT fel.

Skulle egentligen haft intro idag på nya jobbet men var tvungen att ringa och säga att jag inte kunde komma eftersom jag då var tvungen att städa ur kylskåpet och städa lite finare i resten av läggan eftersom jag tänkt be hyresvärden komma och kolla på felet. Då hittar jag såklart inte numret till han så kommer förmodligen inte få tag på honom fören imorgon ändå.... Vill bara dra täcket över huvudet just nu.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0