Hemma i Sverige!

Jahapp, då har man varit i Sverige i 4 dagar efter 14 soliga dagar i mitt älskade Alanya :D

Måste säga att det var svårare att ställa om sig när man kom hem igen än vad jag hade väntat mig.. Drömmer tex fortfarande som personer och platser i  Alanya. Sen har jag blivit sjuk på det också, inte så konstigt kanske när man går från 41 grader till 14? Aja.. Längtar redan tillbaka iaf.. Åker nog tillbaka i Oktober igen! ;) Haha, nejdå skämtar bara .... eller?

Hur som haver så är jag hos pojkvännen i umeå just nu och lämnade kameran i övik så bilderna för helt enkelt vänta :)

Nu ska jag bädda ner mig och kika på de nyaste avsnitten av Pretty little liars som jag missade medan jag var i turkland :)

Puss /F


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0