Make up store!

Sådärja, då var man hemma igen efter sminkningen på MUS. Vart en sväng på systemet också, vår kära Ogge fyller ju nämligen 20 år idag, GRATTIS OGGE! Så imorgon blir det party!
 
Men det var inte det jag tänkte skriva om.. Jo, angående Smink-kursen på MUS så var det faktiskt riktigt kul! :) Lärde mig inte så jätte mycket nytt men lite var det iaf. Sen köpte jag hem ett lite mörkare puder som jag ska kunna använda som solpuder (Dual foundation-Rio de janerio) utan att det blir för orange, en ögonskugga (Microshadow-coockie) och till sist en consealer (eazy cover-blue) som ska täcka blå ringar runt ögonen (jag har galet mörka ringar runt ögonen)
 
Slänger upp en bild på produkterna och sminkningen! :)
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0