Godmorgon!

Sitter just nu o h avnjuter min frukost! Fick bli en smothie gjort på osötad sojamjölk, lättkvarg, hallon/blåbär och sist lite linfrön och kokosflingor! Droppade dessutom i ett par droppar med vanilj-stevia så den fick lite sötma ;) till det mumsar jag på kiwi, inte helt fel!

Igår så var jag ju som sagt med Emmy och vi slingade mitt hår lite halvt spontant! (Visar resultatet senare) och drack lite rosé, käkade popcorn och lite annat. Söt Amanda kom förbi också en sväng, himla mysigt!

Nä, nu ska jag försöka få i mig det sista av min frukost och sedan ska jag ner på stan en sväng och efter det blir det nog lite gym! ;D



Kommentarer
Haggla

såg ju ut som en nyttig frukost.........

2013-04-07 @ 15:26:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0