Nyår!

Hej på er!
 
Ber om ursäkt för den dåliga uppateringen. Men kom hem från Stockholm klockan 5 på Torsdag morgon och började jobba natt-pass samma dag, bloggar faktiskt från jobbet nu när jag fick en stund över :)
 
Hade skitkul på nyår! Min bästa nyår hittils! Är så glad att jag valde att följa med ^^
 
Vi hamnade ju på en fest i uppsala där några hade hyrt ett hus. Vi festade tillsammans med flera DJs så de hade ett DJ-bås med jätte stora högtalare och grejer och party-belysning (kom inte på ngn bättre förklaring, se bilden så fattar ni) så man fick verkligen den där fest-känslan! Vi var ungefär 20 stycken som åt middag där (de hade ställt upp långbord, as mysigt) och alla var verkligen jätte trevliga! På tolvslaget begav vi oss till "slottet" som de sa, där vi såg på jätte fina fyrverkerier och därefter gick vi tillbaka till huset och festade typ till klockan 5-6 på morgonen .. hehe ;)
 
Dagen efter så var det dock ingen som kunde köra tillbaka (alla var för bakis) så vi lyckades hitta ett pizza-ställe där vi käkade och sen drog vi hem till Antonio där vi hade myskväll som jag krev om i ett tidigare inlägg ;)
 
Glömde såklart kameran hemma så blev inprincip inga bilder.. men bjuder på dessa iaf!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0