LCHF-pizza!

Är fortfarande i Björna hos mammi och pappi, dock åkte de till fjälls idag så det är bara jag och brorsan hemma just nu :)

Hur som haver så unnade jag mig pizza idag! Gjorde en LCHF-pizza som blev riktigt god! Hittade recpetet på ngn matblogg och man skulle använda mandelmjöl ist för vanligt mjöl.. var lite orolig att det skulle verkligen smaka mandel men det smakade jätte likt vanlig "hemma pizza" förutom att det kanske var lite smulig.. Men ger den ändå ett MVG i betyg! Väldigt mättande var den också och det är ju aldrig fel ;)

Orkar inte lägga upp receptet just nu, men om det är ngn som vill att jag ska lägga upp receptet senare så kan ni ju slänga in en kommentar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0