Fullt upp

Har verkligen haft fullt upp idag och ingen tid att uppdatera bloggen :o

Tog sovmorgon (jobbar inget fören lördag) sen gynnade jag 12-13 for hem och duscha osv. sen drog jag in till stan och köpte lite smågrejer, åt en sallad och drack kaffe på blåbär, när jag kom hem igen satte jag igång att storstäda lägenheten och sedan stack jag och Helge på Willys och storhandlade. Måste dock dra på Ica imorrn och köpa lite smågrejer de inte hade ;P

Efter de tyckte jag att jag gjort mig förtjänt en 16 minuters på solpalatset eftersom jag inte hunnit sola idag trots världens finaste väder!

Imorgon har jag vilodag från gymmet så ska bara njuta av att inte ha nånting alls att göra! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0