Och på tredje dagen vilade man..

Hej på er!

Har haft en skön vilodag från gymmet idag, har varit med Sara till hennes nya lägenhet som är min gamla lägenhet ;) Dom har total renoverat den sen jag flyttade ut så nu är den asfräsh(?!) :o Nästan så man blir lite irriterad.. Hon ska ju få hyra den för exakt samma hyra som jag gjorde men komma få det mycket finare, de kunde inte fixat där när jag bodde där liksom? x) men är glad för hennes skull iaf! Jag har ju iaf större nu ;)

Blev lunch på stan sedan, åt godaste cecarsalladen i stan ;) snodde Saras brillor och tog en stekar bild också, bara för att vara cool liksom!

Nu får vi se vad som blir ikväll, tror jag ska ta det lugnt i soffan bara ;)

/F



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0