Worst day in a long time

Har en "såndär" dag idag.

Sov för länge, har inte haft nånting alls att göra och har varit allmänt deppig..

Skulle egentligen dra och träna men det är något fel på min användare på nordic wellnes så kan inte logga in och boka in mig på några pass :/ känns dumt att bara dra dit och sen funkar inte kortet (vet inte om de gör de) och börjar bli för mörkt och kallt för att gå ut och ta en powerwalk. 

Inte ens maten kunde muntra upp mig, blev inte så gott som jag tänkt mig.. Har lite svårt för lax men försöker lära mig att äta det ändå eftersom den innehåller bra fetter osv.. 
Nä, blä på den här dagen.. Lika bra att gå och lägga sig igen. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0