Julklapps favoriter!

Hej på er! Hoppas ni alla har haft en underbar jul! 
 
Min jul har varierat mellan kaos, lugnt och skönt, stressad till max till utråkad. Men mestadels var det mysigt och roligt :)
 
Fick massor av fina julklappar men favoriterna är nog dessa, speciellt paljettklänningen och den stora sminkpaletten som jag fick av min älskade undebara sambo! Han hade verkligen gått in för att lura mig.. bland annat la han klänningen i en jättekartong full med papper och en vattenflaska (så jag skulle tro att det var något stort och tungt) och paletten hade han gömt, fick följa massa ledtrådar som var gömda i lägenheten för att hitta paketet ;)
Nu blir det lugn och ro fram till nyår för mig, jobbar nätter nu så det blir ingen fest för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0