Dagens hiss och diss!

Eftersom jag idag känner mig på blogg humör så tänkte jag göra topp 3 hiss och diss om min dag! So here we go:

Diss:
#1, Fick min mens idag, tycker jag har det jämt! Så drygt! Stor diss! 
#2, Telia har knte fixat mitt internet än som jag hann ha en vecka innan det slutade funka.
#3, Jag behöver städa min lägenhet och packa upp det alkra sista men eftersom jag mer eller mindre bor hos Niklas känns det så menliglöst när jag aldrig är hemma, men det måste ju göras ändå...

Hiss: 
#1, Var ledig från jobbet idag, verkligen jätte, jätte skönt och dessutom jobbar jag och Niklas eftermiddag vilket innebär att vi kan ha sovmorgon med varann heeela veckan <3
#2, Blev en promenad med Sara idag längst gula leden, alltid mysigt att träffa bestie!
#3, Testade Aloevera-drycken idag och blev förvånad över hur god den var! Smakar typ saft och man kan knappt tro att den är sockerfri! Rekomenderar starkt! (Dock är det klumpar av aloevera i den, inte äckligt men lite skumt)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0