Sammanfattning av 2015!

Då ringer vi snart in ett nytt år. Det har hunnit bli mycket skratt och tokigheter men även mycket tråkigt också och jag tänkte sammanfatta mitt år lite snabbt här i bloggen! 

- Flyttade till sund! 
Jag och exet flyttade ju isär detta år, det var nog det största som hände i år, och i samband med det flyttade jag till sund! Jag måste säga att jag trivs jättebra och saknar faktiskt inte "centrum" .. :)

- Drog på brännbollsyran med Amanda och Emmy! 

- Fick löneförhöjning, två gånger och tjänade mer pengar i år än nånsin tidigare! Det går bra nu ;) 

- Jag började trivas bättre med min kropp! Har faktiskt aldrig varit så här nöjd med min kropp! Haha, fattar inte vad som hände men jag älskar det! :D

- Jag började umgås mer privat med mina kollegor! 
Speciellt med Anna-Karin och Lejla, är så glad att jag blev vän med dom! 

- Jag blev vegetarian! 
Det var det sista jag trodde! Men så blev det och jag planerar inte att börja äta kött igen! ;) känner dessutom att min kropp mår mycke bättre utan kött :D 

- Hälsade på Sara i Sundsvall, flera gånger! :D 

- Hälsade på Mamma och Pappa i Leding mycket mer!


Nä nu får det räcka tror jag. Såklart går det inte att sammanfatta allt i ett blogginlägg. När jag skulle skriva detta inlägg trodde jag först att jag inte skulle ha nått roligt att skriva om, och att det bara hänt massa elände men jag hade fel! När man väl börjar fundera på det så inser man hur bra man har det och hur lyckligt lottad man är :) tyvärr är det ju så att man många gånger fokuserar mest på det dåliga och drömmer om "hur bra allt kommer bli bara jag..." till exempel. Så mitt nyårslöfte blir att fokusera på nuet och allt det fina i livet! 

Ett gott nytt år önskar jag er alla! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0