New in

Okej, såå jag sov typ till 13:00 idag .. Hade sjukt svårt att somna eftersom jag jobbade natt i helgen. Sen när jag äntligen lyckades somna vid två tiden så ringde väckarn två timmar senare eftersom jag ville kolla på blodmånen (var väl ingen som missade den?)

Hur som helst så sov jag som en stock hela dagen. Men efter två koppar kaffe var jag ändå tillräckligt pigg för att gå en snabbis på stan och dessa fick följa med hem! De är från Å'lens och jag testade dem faktiskt när jag kom hem och dom är awesome! 


Blendning brush, 79:-
Eyebrow tool, 79:-

Eye precision brush 108
Eye precision brush 109
Lip precision brush 110 
(Kommer i 3-pack för 99:-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0