Så var det ju det här med bloggtorka..

Hej på er! 

Nu är jag tillbaka efter många veckors bloggtorka :) 

Har känt mig så otroligt fantasilös och oinspirerad vad det gäller bloggen. Det mesta beror nog på att jag tills nu bloggat mycket om mitt vardagsliv, vilket i stort sätt rullar på varje dag i samma ordning så det finns inte mycket att blogga om egentligen x) 

Så nu är jag lite sugen på att blogga mer om det jag brinner för vilket är "trumvirvel" .... skönhet! Dvs, smink, hudvård, hårvård med mera! 

Så ni som är helt ointresserade av vad jag tex använder för countor-kit men fortfarande vill följa min vardag kan lägga till mig på instagram @friidaab1 där jag lägger upp bilder titt som tätt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0