Halleluja för naturliga tillskott!

Som jag skrev igår så fick jag ju hem lite grejer från bodystore för några dagar sedan. Tänkte bara visa upp dem och skriva lite om vad det är för nått osv.. Så nu kör vi!


Green superfood från Amazing Grass: innehåller vetegräs, korngräs, alfalfa, spirulina, spenat, chlorella, broccoli, maca, morot, rödbeta, hallon, nypon, annanas och grön te (vegan, glutenfri & raw) *denna skrev jag även lite om igår ;)

Maca pulver från LEADER Natrual Foods: Jag ser så fram emot att få testa på maca pulver! Maca är ett perfekt alternativ till naturlig "pre workout" tillexempel och motverkar dessutom depression och ångest! Sen finns det även studier som visar att maca är hormon "utjämnande" och ökar sexdriften ;) hehe..

Bedtime te från Yogi Tea: Ett organiskt, koffeinfritt te som har lugnande ingredienser.

Dormiplant: Naturligt läkemedel mot stress eller sömnproblem. Nu har jag inte direkt sömnproblem men ibland har jag jätte svårt att somna, speciellt om jag är stressad.. Jag ska ju flytta i mars och då tror jag att dessa kan komma till pass! xD

Smoothie-påsar från LEADER Natrual foods: portionspåsar med olika egenskaper och ingredienser (Detox, Balance & Energy) som man bara blandar med vatten. Längtar tills jag får testa dessa! ;) (vegan, glutenfri, sojafri, jästfri och utan tillsatsämnen)
 

Jag TROR att hela kalaset gick på några hundra kronor med frakt osv. Dock hade jag en rabattkod också så jag fick det lite billigare.. Sen gick jag ju med en awesome tygkasse som jag ska börja ha med när jag handlar! ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0