Skam-feber

Hej, hej hallåå!
 
Hoppas allt är bra med er, med mig är det bara bra, förutom att jag haft ont i magen de senaste dagarna.. vet inte alls vad det beror på.. känns typ som mensvärk fast jag inte ska ha mens (hade den för nån vecka sedan) nån som vet vad det ska bero på?  Allt "fungerar" som det ska annars om amn säger så .. :)
 
 
Hur som helst så har jag ju ledig-vecka denna vecka och jag har utnyttjat dessa dagar att kolla på skam som jag tydligen missat? Har hittils sett 2 säsonger (lol, ja jag har sett en halv säsong/dag typ) men tycker egentligen inte det är något speciellt?.. det är tonårsdrama.. i norge .. säger absolut inte att det är dåligt men kan inte förstå att ALLA är så desatta av det? haha..
Iallafall, idag tog jag en liten paus fran slappandet och begav mig ut på jakt efter några blommor till våra fönster i vardagsrummet och lyckades hitta ett par riktigt fina! Sen har vi (äntligen) beställt vårt matbord! Så himla roligt när man ser hur ens "vision" av lägenheten börjar ta form. Känner på mig att detta kommer bli jättebra :)
 
 
Kärleeeek /F


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0