Vilken klänning ska jag välja?!

Hörreni!
 
Som jag nämt tidigare så gifter sig min kompis Anna-Karin i sommar, och eftersom det börjar närma sig så har jag börjat kolla ut klänningar. Vill ha en sommrig och relativt enkel klänning..
 
Meeeen vilken ska jag välja? Hatar verkligen klädångest, vill ju ha alla!
 
 
Alltså jag gillar alla, men mest lutar det åt nr 1, 2 och 3...Vilken tror ni skulle passa mig bäst? Jag är ju en "vägra-gå-i-klackar-tjej" dessutom så kommer förmodligen antingen ha söta vita tygskor eller ballerina skor till..
 
Som tur är så är bröllopet i slutet av juli så har gott om tid på mjig att bestämma mig, men lika bra att vara ute i tid right?
 
 
Xoxo, Fridi
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0