Over-planing kills the magic

Hej alla bloggläsare!
 
Jag hoppas allt är bra med er! Jag sitter just nu och väntar på att bli bjuden på middag! Lyxigt värre ;) haha
 
Iallafall! Det blev ett spontant avslut på gårdagen då jag, Cesar, Peter, Tobbe, Sara och Pontus bestämtde oss för att åka och grilla klockan 23.30 igår! Det kan verka helt idiotiskt för vissa men vi alla som får var lediga idag så why not? Det var hur mysigt som helst iallafal! 
 
 
Idag har jag inte gjort nått speciellt, tog en lång sovmorgon, åt frukost, drack kaffe och duschade osv.. Ska som sagt käka nu sen ska jag hjälpa C att köpa inredning till hans lägenhet (den behöver en kvinlig tuch så atta säga, haha)
 
 
Sååå, nu till något annat.. jag har funderat väldigt mycket på vad min blogg egentligen handlar om, förutom mitt liv då haha.. Men mitt liv har ju sååå många olika delar och jag har mycket jag brinner för.. så vad jag undrar är vad NI vill läsa om.. för just nu känner jag inte att jag har en röd tråd om ni förstår vad jag menar? 
 
-Så vill ni bara veta vad jag gör om dagarna? (det händer dock inte så mycket om jag ska vara ärlig)
-Vill ni ha recept på smoothies eller kanske veggo mat?
-Vill ni ha skönhetstips eller dagens outfit?
- Vill ni ha mer "seriösa inlägg om hur jag tänker och känner kring olika saker, typ politik, femenism, veganism osv?
- Mer selfies? Lol.. 
 
Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker!
 


Nu ska jag äta! ;)
 
 
Xoxo, Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0