Grattis Sverige!

Grattis i efterskott på Nationaldagen Sverige, älskar dig! 

Igår var det 6 juni och vår kära nationaldag! Tråkigt nog så firas det inte tillräckligt i Sverige denna dag, konstigt eftersom ALLA klagar på att vi ingen firar den? Typiskt svergie eller hur? Iof har vi Midsommar som substitut ;) 

Hur som helst, jag firade lite lagom genom att gå ut med bästa vännerna! Drack go-drinkar på publics uteservering och for hem tidigt (alla utom jag skulle jobba dagen efter) haha.. 


Idag har jag unnat mig en lååång sovmorgon och ska bara glo serier och käka nått gott! Typisk bakisdag med andra ord (fast är iof inte bakis, haha)

Xoxo, Fridi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0