Todays list

Dagens mående: Mår toppen bra. Lite frustrerad över att min vikt står still trots att jag äter bra och tränar, inget fel med min nuvarande vikt men då känner man ju att jag kan fortsätta äta dåligt och lata mig om inget ska hända, haha nämen jag känner mig piggare iallafall! Men man hade ju hoppats på en smalare figur som bonus.. Har iallafall hälso undersökning i slutet av månaden så vi får väl se vad läkaren säger då. Kan ju hända att jag har nån brist av något? 

 

Dagens borde: Gå ner på stan och förnya mitt gymkort så jag kan börja träna på gym igen...men det känns

dryygt som allt annat idag lol.

 

Dagens frisyr: Bara plattat med lite torrshampo i botten.

 

Dagens smink: Inget, använder sällan smink om jag inte ska göra nått speciellt vilket jag inte ska idag..

 

Dagens klädsel: Svarta leggings och en lång svart hoodie 

 

Dagens materiella vill ha: En snygg taklampa att ha ovanför köksbordet.

 

Dagens fundering: Varför vissa kvinnor inter är feminister? Men ändå står bakom feministiska värderingar? Typ när tjejer säger "Jag vill sminka mig och räka benen, stå i köket medan min man byter däck på bilen.. men sen tycker jag ju att vi ska ha samma löner och så.." och man ba "...???!!." Man kan ju vara feminist och fortfarande stå i köket liksom wtf x) Bara att onödigt att man undviker att använda ordet "feminist" skulle vara nått dåligt.. varför vill man inte stå bakom alla starka vackra kvinnor som kämpat för vår rösträtt, rättvis behandling och anti sexualisering? I dont get it x)

 

Dagens beroende: Chokladbollar!!! Jag har fått nå fel.. jag vill ha chokladbollar varje dag.. har inte ätit det på en vecka nu så trodde jag skulle "snap oput of it" men är fortfarande sugen, så drygt! 

 

Dagens tråkigaste: Måste städa, som vanligt haha, hatar att jag är sån pedant. x)

 

Dagens längtan: Att C ska komma hem från jobbet! <3

 

Dagens låt: King - Years and years

 

Bjuder på en bild från chile, saknar solen :(
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0