Väldigt mycket frukostbilder just nu.

Godmorgon! 



Vi har fortfarande inget internet :( så bloggar fortfarande via mobilen, vilket jag hatar sååå.. därav blir det färre inlägg för att jag blir otaggad typ x) men ni är väl vana med min dåliga uppdatering haha.


Idag skulle jag ha gått på hälsoundersökning men såklart tog jag fel på tiden och missade det, så nu måste jag boka om skiten.. typiskt! 

Men det är sånt som händer! Jag är ledig idag så funderar på vad jag ska hitta på. Funderar på att storstäda (alltså det känns som jag seriöst städar hela tiden). Värdens bästa mammi och pappi kom förbi igår med nya sängkläder till oss och dom var så fina så vill tvätta upp dom och bädda om i sängen (sängkläderna inte mammi och pappi, lol)


Nu, eftersom jag vet att ni gillar mina smoothie recept så tänkte jag bjuda på dagens smoothie: mango, annanas, kokos-soygurt, lite vatten och några droppar vanilj essens :) 


Måste dock säga att jag föredrar vanlig soya-kvarg framför kokos-soygurten, men det är nog en smaksak :)




Nä, nu blir det att lyssna på podd och dricka kaffe :) kram på er! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0