Tropical bowl

Godmorgon kära bloggläsare!
 
Hoppas allt är jättebra med er, med mig är det bra förutom att jag fortfarande är lite sjuk. Men mår mycket bättre så ska nog jobba ikväll!
 
Jag har iallafall ätit denna typ av smoothie bowl två dar nu och den är sååå god! Jag har i frusen mango och annanas, sen "soyakvarg" och lite vaniljdroppar, vatten och toppade med lite bär som jag hade i frysen (la på en gnutta chiafrön också för att det skulle se fint ut typ) 
Jättegott iallafall! Smakar lite som piña colada ;) Alpro har iof en kokos soygurt, ska kanske testa den i detta recept till sommaren så att det verkligen smakar piña colada, fast nyttigt då :)
 
 
Så tråkigt bara att jag har slut på mjölk till kaffet så får inget morgonkaffe :( Så måste ta en promenad ner på stan och handla sen..Det är så typiskt för jag var så säker på att jag hade mjölk när vi handlade i förrgår ..
 
Vad ska ni göra idag?
 
 
Talk to you later! /F


Kommentarer
AngelicasVärld

Men så mumsigt!!

Happy friday!

Svar: Ja, riktigt gott var det! Hoppas du haft en trevlig helg! :)
Frida Mariana

2017-02-10 @ 09:42:21
URL: http://angelicasvarld.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0