Glossy moment!

Hej på er!

 
En grej som många av er inte vet är att jag sedan juli förra året premunerat på glossybox. 
 
Jag har en 12 månaders premunation och ska jag vara helt ärlig har kag inte varit jätte imponerad över de första boxarna, men förra månadens box och även denna månadens box blev jag så glad över att jag ville dela med mig av det! 
 
 
 
För er som inte vet så får man alltså 5 produkter/box och i denna box som har "love" tema fick jag: 
-Glidmedel som även kan användas som massgeolja
-Parfym (lol jag som nyss köpte en ny)
-Ögonfrans tång 
-Läppbalsam
-Ansiktsmask, som var awesome btw! 
 
 
Sen fick jag några extra saker med, nämligen: 
-Ett test av ett njutninghöjande glidmedel ;)
-En gratis beställning av müsli 
-Och till sist, ett presentkort på mockberg.se där som säljer jättefina klockor! Blev så glad! 
Frågan är bara vilken jag ska köpa? Lutar medt åt någon av de rosé färgade :) 
 
 
/Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0