Guu-morron!

Godmorgon på er! 
 
Eller godmorgon.. för många av er började säkert mogronen för längesen men för Fridi är det iallafall morgon! 
 
Hur går det för er med nyårslöfterna? För mig går det sådär.. har haft som nyårslöfte att äta bättre och börja träna igen (I know, jag är en sån kliché) 
 
Träningen går faktiaskt helt OK men har så svårt med maten, speciellt när jag tränar. Jag blir SÅÅÅ hungrig och då skiter jag i om det är nyttigt eller inte.. men det är ju mycket, mycket bättre än innan vi reste tex, då sket jag i vilket och åt exakt vad jag ville när jag ville än fast det var jätte mycket socker eller fett i det..
 
Detta är iallafall dagens frukost + en kaffe med havremjölk till. Så himla gott och man blir så pigg av att äta frukt på morgonen! :) Idag får vi se om jag tränar något, ska storstäda och sy upp gardiner och det räknas väl typ som "träning" enligt vissa? Jaja, vi får se hur mycket energi jag har kvar när jag är klar med allt :)
 
 
 
 
 
Puss /F


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0