Frida(y) bby!

Men hallå? Vart tog all tid vägen? Jag tyckte det var måndag igår och nu är det fredag? 


Alltså förlåt men jag glömde helt bort att blogga. Var på möten och hygienutbildning med jobbet i tisdags sen känndes det typ som "nämen jag har ju hela veckan på mig att blogga" och nu är det redan fredag x) 


Iallafall, idag ska jag ta mig i kragen och gå ner på stan och shoppa lite, måste ha en ny halsduk för det jag har är så sliten  och ful x) sen ska jag köpa presentpapper och slå in paket till C's syskonbarn som fyllt år, så efter C slutat jobbet så ska vi dit och käka och fika och sånt.. måste lyssna igenom "ja må han leva" på spanska också så jag också kan sjunga med utan att skämma ut mig, haha. 




//Frida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0