Aj :(

Hej på er! 


Idag har verkligen inte börjat bra, känner mig deppig och nere och har jätte ont i magen också.. så har försökt dricka mycket vatten nu på förmiddagen och ska försöka äta nått nu och dricka lite kaffe kanske..

Angående deppigheten vet jag ärligt talat inte vad jag ska göra.. ena dagen är allt jättebra och nästa kan minsta lilla göra mig ledsen och jag får nästan panik för att jag inte orkar vara ledsen en ända sekund mer. Känner ni någonsin så? 

Jag har liksom ingen energi, jag orkar inte plocka undan, fixa mig eller göra ordentlig mat, och när jag sen ser mig i spegeln och ser hur sliten och trött jag ser ut och hur stökigt det är hemma så mår jag ännu sämre.. 

Jag försöker vara posetiv och glad men det är så svårt. Ursh. Jag hatar detta.


Förlåt för att det inte blev något roligare inlägg idag, jag hade tänkt skriva nått uppåt och glatt men jag klarar inte av de.. 


Stor kram till er iallafall, love you <3 /Frida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0