Shopping glädje!

Woop, woop

 
Jag gar faktiskt unnat mig och internetshoppat ny parfym och bodylotion från VS. 
 
Jag blev inspirerad för ett tag sedan när jag satt på bussen på väg hem från jobbet, jag åker ju alltid med morgon bussen samtidigt som alla gymnasieelever som ska till skolan och VARJE GÅNG, så känner jag mig gammal, ofräch och omodärn.. och dessa gymnasietjejer luktar alltid såå gott! 
 
Så jag tänkte "Nu ska jag tamefan köpa nya  parfymer och börja använda det" 
 
 
 
Nu luktar jag inte direkt äckligt vanligtvis, men jag köpte typ 10 parfymer per år när jag var yngre så de senaste åren har jag ba kört på dom jag haft "på lager" .. och bodylotions får jag typ i julklapp varje år och för mig räcker dom typ ett år eftersom jag inte har torr hud eller så. 
 
Kort och gott har jag inte köpt en parfym sedan jag faktiskt gick på gymnasiet, och denna hade en så fiiiin flaska att jag ba va tvungen! Den har en väldigt söt "ung" doft. Så nästa månad tror jag ska köpa en som är lite "mognare" som dom säger, med lite mer riv i ;) 
 
Lotionen doftar jasmin och jag har samma "lukt" i body mist så köpte den för att kunna använda tillsammans med den de gånger jag vill ha en mer diskret doft, på jobbet tex.
 
 
 
Utöver det fick en settingspray och primer slinka med också för jag behövde nytt av de, har aldrig testat dessa så blir spännande att testa något nytt :) 
/Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0