Äntligen lite resultat

Hej hej! 


Vet ni? Jag började ju träna lite smått och äta bättre efter jag kom hem från Chile (tror jag skrivit om detta förut) 

Iallafall har jag varit lite "orolig" eftersom det stått helt still på vågen. Jag började undra om det var nått fel på mig. Men som tur var hade jag tagit mina mott när vi kom hem och igår tog jag nya mått och resultatet blev: 

-1cm i midjan
-4cm på låren
-2cm på överarmen
..och till sist -3cm på rumpan (vet dock inte om jag är så glad över det lol)


Det är verkligen sant det som slla säger; att kilorna inte säger nånting! Kände en sån lättnad över att få en typ av bekräftelse på att allt fungerar som det ska :) 


Hur går det för er med nyårslöfterna föresten? Inte bara inom hälsa alltså jag menar med nyårslöfterna i huvudtaget (känns som folk hänger upp sig på att det alltid måste handla om hälsa

Jag har hittils prickat av en: att träffa en ny vän, har faktiskt träffat två ;) hihi. Sen har jag läst 2 av 10 nya böcker, hejja hejja! 


Xoxo, F



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0