Bokat!

Bokade min biljett till Stockholm idag, ska fira nyår där i år. Känns ju lite pirrigt men på ett roligt sätt :) Kommer dock inte känna så många, bara Sara och hennes syskon, Jocke och Stina.
 
Hur som helst, åker natten innan med Ybuss, skulle ta natt-tåget först men vågar inte lita på att tåget verkligen kommer gå, så buss kändes lite tryggare.
 
Nu är det bara att längta alltså! Fast blir lite irriterad på mig själv, brukar alltid säga att man inte ska ha några förhoppningar då har man roligast.. fast nu har jag ju det :P fuuuck....
 
 
"Stockholm, Stockholm, stad i världen
Stockholm, Stockholm, världens stad
Stockholm, Stockholm, härlig är den
Stockholm, Stockholm gör mig glad"
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0