Händelserik dag!

....or NOT! 
 
Har verkligen inte gjort nått idag, blev en heldag i sängen med datorn (tack och lov för netflix) så som ni förstår har jag inte så mycket att säga..
 
Blev ju utgång igår. Började kvällen hos Helge tillsammans med 5-6 stycken till och förfestade lite innan vi drog vidare till Marrycan. Blev såklart fyllekäk a la Statoil och sedan drog jag Helge och en tjej till hem till Helge igen på "efterfest" där vi dom drack wiskey och sedan bestämde att vi såklart måste sitta uppe till 7 och se julkalendern ;) smart jag vet!
 
Fick bara sova i några få timmar så därav anledningen till att jag va så trött idag :)
 
Ska nog sova nu, bloggar mer imorgon! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0