1:a december

Hallå i stugan! 

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen i helgen. Har jobbat 8-21 både lördag och söndag.. Var så jobbigt på grund av att ventslationen var sönder så det var skitvarmt inne där och det fanns inget syre typ :( var typ helt borta när jag kom hem igår, kändes som jag hade en dålig fylla typ! Haha

Nu är det iallafall bara 24 dagar kvar till julafton..gud minns ni när man tyckte det var jääätte lång tid? Nu vet jag inte ens hur jag ska hinna allt. Både handla julklappar, julstäda, skaffa gran, julbaka, och dessutom handla födelsedagspresenter eftersom både mina brorsor Fredrik och Anders plus att Niklas fyller år innan julafton.

Här hemma har vi iallafall julpyntat sedan några dagar tillbaka. Fast blir ju ingen riktig jul fören man sätter upp granen .. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0