Aj för f*n

Hej!
 
Guuuuuu va ont jag har i vaderna efter gårdagens sh'bam pass.. Tärningsvärk är förmodligen det värsta jag vet. Men men, det är ju iallafall en bekräftelse på att det tagit i musklerna. Idag har jag även kört lite rumpa/lår + arm/bröst här hemma (som konstigt nog tog gick asbra.. annars är det ju lätt att man blir lat när man sitter hemma, hehe) så kommer nog ha ordentligt ont imorgon!
 
Ja, vad har jag mer gjort idag då? Jag har varit på Arbetsförmedningen igen sen efter det gick jag en tur på stan och köpte läppsyl och en jättefin handväska! Sen har jag bara varit hemma, käkat kyckling och cuscus och tvättat typ :)
 
Känns som saker och ting börjar flyta på mer och mer nu och känner på mig att possetiva saker är på väg att hända! Hoppas, hoppas, hoppas på bra besked nu. Håll tummarna..
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0