Flashback friday!

Hej på er!
 
Hoppas allt är bra med er! Idag är det ju fredag så jag tänkte köra på en flashback friday även denna vecka, hehe ;)
 
Dessa bilder är från när jag var i Alanya (turkiet) 2011!
 
Denna resa var verkligen en wow-upplevelse för mig eftersom det var den första resan någonsin som jag gjorde utan mina föräldrar. Jag fick ju den här resan av dem i student present så jag och min kompis Amanda åkte till ett av de hetaste partyställerna (då iallafall, vet ej om det är lika poppis nu?) 
 
Vi bokade ett "All-inklusive" hotell så vi kunde inpricip dricka hur mycket vi ville helt "gratis"
 
Dessutom så var det jätte många andra svenska ungdommar på vårt hotell så alla vi umgick som ett ända gäng! Vi kallade oss på skoj för "haffla crew" om jag inte minns helt fel..Vi hade iallafall sjukt kul och vi fick lära känna mäniskor från Luleå, Göteborg, Östersund, Umeå, med mera!  
 

Alltså ser ni ångan från drinken? Tror ni det var varmt eller? x) 



Förutom haffla crew fick vi bland annat träffa ett par norska läkar studenter uppe på VIP:n (Där var bara scandinavier välkommna, sjukt rasistiskt egentligen men just då tyckte vi att vi var så coola som fick sitta där, lol) Samt ett par härliga killar från Holland som vi knappt kunde kominucera med för de talade så dålig engelska men ändå satt vi där aslänge och drack och försökte använda teckenspråk, tyska engelska och svenska för att komminucera x)
 
För att avrunda allt detta vill jag bara säga att det här var bland det roligaste jag gjort! Jag har inprincip nästan alla dessa mäniskor på facebook än idag, jätte roligt verkligen :) Även om vi tog några omogna beslut som tex bada i havet på natten trots att det är livsfarligt och dricka på tok för mycket så ångrar jag ingenting! Loved every second!
 
Xoxo, F
 
 
 
 


Kommentarer
linda

massa fina bilder.

2016-04-01 @ 22:03:43
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0