Frozen fruit smoothie

Hej på er! 
 
Här har ni mitt nya beroende, det är typ som strawberry daquari fast bara frukt (ingen alkohol) och den är sååå god! Tänkte bjuda på receptet så att ni också kan testa den! ;)
 


Jag höftar ju en hel del som ni vet men det jag har i är iallafall
  • - Frysta jordgubbar som jag skär upp i mindre bitar
  • - Fryst mango
  • - Passionsfrukt
  • - Tropisk juice, jag använder oftast brämhults eller inocent! (jag häller upp lite i taget, men tänk att juicen ska täcka frukten men inte så mycket mer än så, om du inte vill ha den lösare dvs!)
 
Hoppas verkligen ni gillar det!
 
Kram /F


Kommentarer
Ellen

wow det låter så gott! :)

2016-04-14 @ 18:52:17
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0