Jag är så ful

Hej på er! 

Ber om ursäkt för att det inte blev något blogginlägg igår men hade seriös bloggtorka x) 

Hur som helst, jag känner att min energi har varit lite låg senaste dagarna på grund av att jag känner att jag är i en "ful-period".. haha, har ni haft det nån gång?

Jag är i en sån just nu då jag bara känner mig tjock, svullen, min hud är torr, jag är blek och grå, jag är less på mitt hår och alla mina kläder.. Inget är bra med andra ord! 

Jag vet att detta är i-lands problem men jag känner verkligen att jag tappar gnistan sånna här gånger.. Än fast jag vet att det bara är en känsla och att jag är fin.. fast det känns inte så

Har iallafall fixat naglarna, det ger faktiskt ganska mycket att kolla på sina händer och se att naglarna inte är tråkiga iallafall! Sen ska jag nog städa lägenheten, träna lite, ta en lång dusch och skrubba och smörja mig efteråt sen äta nån god mat .. det brukar alltid hjälpa! 
Tänkte låta ansiktet vila så är osminkad! Känns sådär då jag bara spackla över allt med smink lol.. 


Skickar massa kärlek till er som behöver det! <3 /F


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0