Morgonstund har guld i mun

Godmorgon älsklingar! 

Hoppas ni alla sovit gott? 

Jag är JÄTTE trött idag och fryser typ hela tiden än hur mycket jag klär på mig :(  Det har varit så nu i några dagar, kanske håller jag på att bli sjuk? Blä jag har inte tid! 

Idag ska jag iallafall försöka rensa bland mina kläder, lägga in det jag ska ha i garderoben, lägga allt smutsigt i tvätten och packa ner allt jag inte använder som ska säljas eller skänkas bort.. Men egentligen vill jag bara krypa ner i sängen och ba sova ännu mer och se film och så .. men måste samtidigt ta tag i skiten för just nu hittar jag INGENTING.. så drygt! 

Här är iallafall min vackra frukost! Fint va? Det är min mango/spenat smoothie med frön och nötter, hallon och banan, Mums! Hoppas detta gör mig pigg..


Puss, vi hörd senare :) /F


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0