Årets julklapp till mig själv!

 
En grej som jag går varje år är att köpa en julklapp till mig själv!
 
Why not liksom? Man köper väl julklappar för att göra sina nära och kära glad så varför inte spara lite extra pengar till nått fint som gör dig själv glad :)
 
Och i år efter allt stök och bök med flytten och allt unnade jag mig en tidigt julklapp i form av lite hudvård från lancôme, både för att jag verkligen behövde nya grejer och för att jag ville verkligen ha ett helt set från samma märke, så hittade jag det här settet då man köper ett fullstort serum och får tre "mini:sar" med på köpet :)
 
Så nu är det bara att hoppas på att detta serum är nått att ha, det är ju nice att man som sagt får med 3 mini-grejer också (ett annat serum, ögonkräm och ansiktskräm) då får man ju testa innan man köper fullstora grejer för fullt pris ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0