God Jul!

God jul på er alla fina!
 
Har ni haft en fimn jul? Det har jag defenetivt haft fast liite stressigt har det varit.. eller egentligen inte stressigt men det kändes stressigt .. Vi firade ju hos mina föräldrar tillsammans med mina syskon och deras respektive och deras barn. Missförstå mig inte nu, jag älskar dom men är man van med att bara vara två stycken sen helt plötsigt ska man bo under samma tak som 10 andra varav två är småbarn under 6 år så kan det bli lite mycket x) Hade jättesvårt att sova tex med alla ljud som jag inte är van med, första natten då inte C var med sov jag typ 3 timmar.. på julaftons natten lyckades jag sova kanske 5 timmar och jag är van att sova typ 8 timmar xD
 
Iallafall, vi hade en mysig julafton och fick mycket hårda paket i år, är så jäkla nyfiken på ansiktsmäskerna jag fick av Sara (min brors sambo) så ska nog testa en sen ;)
 
 
Sen måste jag få skryta lite över dessa tavlor, min bror har designat motiven?! Hur fina är dom inte?? Nu finns det inte på bilden men de har typ "metallic-guld" detaljer på och ser typ ut att vara i 3D! Det känns så wierd att jag är den ända som har dom här.. coolt va?
 
 
Ikväll blir det lugnt iallafall, ingen hevändning här inte även om jag va jävligt sugen. Men var ju uppe 6 i morse och gick på julottan i vår kyrka så är rätt trött :) Blir nog ansiktsmask och nån dokmentär på TV så blir det kanske lite festligheter imorgon istället :)
 
 
 
//F


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0