Deadpool med ett gäng grabbar

Hej på er! 

Hoppas allt är bra med er, med mig är det bra förutom att jag precis fått min mens och jag får alltid sån jävla värk första två dagarna :/ så typiskt eftersom jag ska på bio ikväll och se deadpool. 

Trodde först att det bara skulle vara jag, en kompis och en till.. Men tydligen ör det jag, min kompis och typ 5 killar och jag är ensam tjej, kommer känna mig som en ailien x) haha nämen det blir säkert kul men det är så typiskt för jag känner typ inte nån av dom nå vidare (förutom min kompis) och jag är såå blyg! Tur att man inte pratar så mycket under bion ;)



Nä nu ska jag dricka en järnrik smoothie och käka innan jag drar, höres! 

Xoxo, F


Kommentarer
radhuslivet.se

Vad fin du är 😍

Svar: Åh, vad gullig du är! Tack detsamma 😍
Frida Mariana

2016-02-12 @ 22:45:40
URL: http://radhuslivet.se/
N

Hoppas värken blir bättre!

Svar: Tack! :)
Frida Mariana

2016-02-12 @ 23:45:25
URL: http://nathalies.vione.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0