Järnberikad smoothie

Hej på er! 

Idag börjar jag dagen med en järnberikad smoothie. Dvs jag har blandat i lite extra blutsaft i smoothien :) det är ju viktigt för vegitarianer att försöka få i sig extra järn och speciellt för kvinnor under mensen! 

Dock ser den ju inte så aptitlig ut x) .. Ja vi ser alla vad det ser ut som men den smakade helt ok faktiskt.. Det är mango/annanas! ;) försökte få den att se godare ut med ett filter men vet ej om jag lyckades xD


Jag skulle ju egentligen på middag ikväll hos en kompis men det blir tyvärr inte så, tydligen går det magsjuka hemma hos dom så det är nog bäst att hålla sig borta! ;) 

Istället ska jag nog fara till en polare och käka max (ska testa någon av deras veg-burgare ÄNTLIGEN) sen ska vi eventuellt basta och ba ta ett glas vin :) inte helt fel de heller! 

Hoppas ni alla får en trevlig helg! 

Xoxo, F


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0