Trötter..

Hej! 

Alltså omg vad trött jag varit de senaste dagarna.. Igår var jag vaken typ 6 timmar totalt x) 

Men vaknade iallafall upp idag pigg och utvilad! Har duschat och sminkat mig och ska dra till en polare senare, måste bara få i mig nån typ av middag.. 

Jaja, hur som helst så kände jag att jag hade en 'good hair day' idag.. Det är mina naturliga lockar/vågor :) det är så sällan de blir så här fina dock.. Jag duschar inprincip alltid på kvällen och lägger mig i blött hår och vi vet alla hur det brukar sluta x) kanske borde kliva upp lite tidigare och duscha på morgonen, väldigt praktiskt att skippa platta/locka det liksom :) Här har jag bara använt Kevin murphys hårolja för att få bort lite av frissigheten, vad tycks? 


Xoxo, F


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0