Jag vinner över blogg.se

Hej på er! 

Som många av er vet så bloggar jag vääääldigt mycket från mobilen, och som jag skrev i ett tidigare inlägg verkligen avskyr jag blogg.se's nya app! 

Men, tur i oturen, min telefon gick sönder i helgen.. Så tills jag fått ordning på den så får jag helt enkelt blogga från min gamla iphone 5... DÄR JAG INTE UPPDATERAT BLOGG APPEN!!! Haha in your face blogg.se! 

Ni tycker säkert jag är jätte fånig men det gjorde verkligen min dag x) 

Nu till något annat, på grund av min bloggtorka så bjuder jag på den här listan som jag snodde från Kissies blogg  ;) 

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
Havremjölk, babyspenat, tropisk juice, kokosmjölk och.... Smör? 

Fyra saker du inte kan vara utan?
Kaffe, min telefon, frukt och deo

Tre saker du inte kan äta?
Lax, nu är jag vegitarian (nej jag är inte en av vegitarianerna som äter fisk) men även innan det så hatade jag smaken av lax! Sen klarar jag inte av att äta chiapudding, viol-godis och färska tomater..

Två saker som gör dig glad?
Fint väder och trevligt sällskap!

En sak du gör flera gånger i veckan?
Nu höll jag på att skriva nått snusk här på skoj men jag tror vi skippar det ;) haha! Nämen jag umgås med mina kompisar :)

Oldie but goodie på mig och Sara som inte har nått med inlägget att göra <3


Xoxo, F





Kommentarer
Camilla Å

Hamnade här när jag googlade på "blogg.se dåliga app". Haha. Den är ju efterbliven och ASDÅLIG när Ska de uppdatera!!?! Ville bara säga det. Ha det bra taco hej

2016-09-28 @ 17:12:58
URL: http://camillajill.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0