2 katastrofer på en dag

Hej på er!

Alltså herregud, vad har hänt med blogg.se appen? Den nya versionen är sjukt dålig, man kan ju inte ens välja tjock, kursiv eller understryken text.. kändes som den blev väldigt B-ig.. (edit: försökte förhandsgranska detta inlägg innan jag skulle posta det, fungerade inte, fick bara upp en blank ruta)

En annan besvikelse är att klänningen jag köpte från Nelly att ha på AK's bröllop var ren katastrof. Den satt inte alls som på bilden, tyget var glansigt och tunt och värst av allt, HELT genomskinlig.. inte ens hudfärgade underkläder funkar.. så nu måste jag köpa en ny, frågan är dock om jag kanske borde köpa en på stan, så jag faktiskt kan testa och se hur den ser ut på?

Jaja, i-lands problem jag vet! Men jag har mens dessutom så det har varit en jobbig dag 😂

Här har ni klänningen btw, så tråkigt att det var värsta e-bay klänningen för den såg så fin ut på bild :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0