Frida testar: Holly&Dan's vegan nicecream

Hej på er alla bloggläsare!
 
Hoppas allt är bra med er, med mig är det bra även fast jag har pms och mensvärk, haha.. Nämen solen skiner ju så man kan ju inte låta bli att bli på bra humör då!
 
Idag har jag i alla fall köpt och smakat på denna veganska glass (nicecream) från Holly&Dan's med smak av mango, passionsfrukt och chili!
 
 
Jag blev faktiskt förvånad, jag hade för mig att all "nicecream" innehåll banan.. så när jag smakade första skeden var det första jag tänkte "Shit det smakar ju ingen banan alls" .. sen när jag väl läste på förpackningen såg jag att den inte var gjord på banan utan på kokosgrädde, haha!
 
Men i alla fall, den var sjukt god! Och nej, chillin brände en aning men glassen var inte stark och den smakade inte konstigt, smaken påminde väldigt mycket om Sia's mango sorbet fast krämigare! Är även sugen på att testa deras chokladglass nu när jag ätit denna.. mumsigt! ;)
 
Med andra ord så kan jag varmt rekommendera denna! Ändå negativa är väl priset.. minns inte exakt vad det gick på men mellan 30-40 kronor för 600ml.. fast det är ju egentligen inte så mycket dyrare än BJ's och är man som mig och bara äter några skedar och är nöjd sen så räcker den ju ändå ett tag :)
 
 
Xoxo, Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0