Godmorgon!

Godmorgon kära bloggläsare!

Jag är uppe tidigt idag, har massor att göra idag, mest roliga saker dock! Ska bland annat gå på stan och köpa en ny plattång (min gamla blev söndertrampad förra veckan.. "ops") sen ska jag kolla på klänningar :) Sen måste jag även förnya mitt legitimation..

Och SEN efter det så ska jag handla mat, fixa en god middag och se säsongsfinalen av Game of thrones!! 🙊 Är supertaggad, fast det svider lite att behöva vänta 10 månader till nästa säsong 😩

Nu ska jag iallafall sminka mig, det är ju så svårt att bli snygg på legg-fotot alltså! Men har googlat lite på "smink för svartvita foton" så nånting ska jag väl kunna få till..Önska mig lycka till iallafall 😂



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0