Svalkande smoothies dagar som dessa!

Hej allihopa!
 
Alltså herregud, vilket väder vi haft idag? Här i norr har vi haft nästan 29+ !? 
 
Jag skyndade ut direkt då jag klivit upp iallafall, har legat i hamnparken och solat, sen blev det en liten shoppingtur på stan också (woopsie)
 
 
Eftersom jag nästan fick solsting av hettan slängde jag ihop en slush-smoothie som jag brukar kalla dem ;) 
 
SER NI HUR PERFEKT DEN ÄR? Den smakade underbart iaf...
 
Den innehåller för övrigt: Frusen mango, frusen passionsfrukt, 1/3 frusen banan, babyspenat och sen hällde jag 50/50 med apelsinjuice och vatten över och mixade ihop (Det funkar även att köra med bara vatten om man vill det) .. SÅ GOTT.. ni måste testa denna hemma :D
 


 
Nu ska jag städa lite här hemma sen ska jag göra vegansk köttfärsås och spagetti till middag, har även köpt vax så ska ha lite spa-kväll senare och ta bort stubben från benen och sen ska jag nog BUS:a mig också ;) 
 
 
Xoxo, Frida


Kommentarer
Inez

Mums, det är precis vad jag hade behövt idag! :D

2016-06-01 @ 16:17:00
URL: http://mazraegangall.se
ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser läskigt ut att den är så grön, men det låter väldigt läskande :)

Svar: Haha, jo den ser ju lite giftig ut men är riktigt god! ;)
Frida Mariana

2016-06-01 @ 16:38:37
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0