Är helt omättlig!

Hej på er! 

Hörreni nu är det såhär.. Att jag den senaste tiden blivit otroligt jäkla hungrig hela tiden? 

Alltså ni får ju sällan se mina middagar men kan lova er att jag tar ordentliga portioner men blir knappt mätt ändå? Sen är jag hungrig igen knappt två timmar senare .. 

Har till och med försökt att tillsätta fiberhavregryn och chiafrön i mina smoothies för att jag ska bli mättare men det hjälper inte heller.. tex på en av mina vanliga smoothies kan ni se nedan (det syns inte men har en hel banan och massa mango i) 

Så älskade ni, har ni några förslag på vad jag kan äta för att bli mätt, typ som mellis? Frukt har jag försökt med men det funkar ej.. inte heller te .. och jag äter ju inte ägg eller kött sååååatte.. 

Please help!

Xoxo, F



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0